از رنگ استعمال كنيد تا دقت بازديدكنندگان نسبت به تماس هدايت گردد
رنگ ها دارنده معني عاطفي مي باشند طراحي سايت (قرمز رنگ فوري ، آبيرنگ آهسته ميباشد) و بخشي از استانداردهاي مارك ميباشند. ولي آن ها همينطور زمان هايي ميباشند كه بازديدكنندگان را به سمت دكمه ها و تصويب پيشنهاد سوق ميدهند. دكمه هاي رنگارنگ مدام مؤثر نيستند. در صورتيكه ميخواهيد دكمه شما از لحاظ بصري پررنگ خيس باشد:
رنگ دكمه را با بگراند تضاد و مغايرت نماييد
رنگ دكمه و متن دكمه را ناهم خواني فرمائيد
رنگ دكمه را با موادتشكيل دهنده مجاورت در كاغذ تضاد و مغايرت نماييد (يا اين كه فضاي سپيد متعددي در نزديكي آن بگذاريد).
از گزاره هاي زمان بر و ارتفاع خط وقتگير دوري كنيد
جمله زمانبر با شايسته ترين راههاي محتواي ديجيتال مطابقت و همخواني ندارد. به آساني شكستن جمله هاي وقتگير ، مصرف آن را سهل و آسان خيس مي نمايد. تحت عنوان يك قاعده كلي ، جمله هاي زمان بر خيس از 3-4 خط را ننويسيد. “جمله هاي كوتاه خوانده ميگردند ، گزاره هاي زمانبر نادر رنگ ميشوند ، جمله هاي حقيقتاً زمان بر حذف ميشوند”.
از لغت ها معمولي به كارگيري فرمائيد.
هرچه تلاوت آن سهل و آسان خيس باشد ، وبسايت غالب خيس خواهد بود. از لغت ها متداولي كه بازديد كنندگان انتظار دارا هستند به كارگيري فرمائيد. جملات زمانبر و لغات فانتزي ، بهتر وجود ندارد. “آن را بي آلايش نگه داريد! “احاطه شناختي” معياري ميباشد كه چه طور مغز بازديد كننده شما به راحتي آنچه را كه مي بيند پردازش مي نمايد. هنگامي قرائت چيزي طاقت فرسا ميباشد ، ناخودآگاه آن را خطرناك و يا اين كه زمان بر ميدانيم. به اين ترتيب ، براي به حداكثر رساندن تبديل ، از متن كوتاه ، فونت هاي بي آلايش و پباده سازي سهل و آسان براي قرائت استعمال نمائيد.
پژوهش ها علامت داده ميباشد كه كم شدن سطح خوانايي ميتواند سبب ساز ارتقا توفيق در همه بازديد كنندگان گردد. حتي برهه زماني دكترا ترجيح ميدهند در سطح كلاس 8 مطالعه نمايند. يك واژه و كلمه بلندمرتبه ممكن ميباشد شمارا رند جلوه دهد ، ولي بازديد كننده شمارا لال نمايد. بازديد كننده اي كه نسبت به خويش شك و ترديد داراست بعيد ميباشد اقدامي جاري ساختن دهد. به اين ترتيب هنگامي مي نويسيد ، اين سؤال را از خويش بپرسيد:
یکشنبه ۲۶ دی ۰۰ ۱۳:۵۹ ۱۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است