آيا هوش مصنوعي از عهده سئو برخواهد آمد؟

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۴

آيا هوش مصنوعي از عهده سئو برخواهد آمد؟

۲۸ بازديد

هوش مصنوعي Artificial intelligence تكنولوژي مي باشد كه مي‌تواند با دريافت اطلاعات كافي تصميم هاي هوشمندانه اي بگيرد. حدس شده است كه تا سال 2025 مبلغي نزديك 60 ميليارد دلار توسط برند ها بر روي هوش تصنعي هزينه گردد.
گزينش مرزهاي واقعي گستردگي هوش مصنوعي به دليل طراحي سايت در مشهد مجموع شايعاتي كه در اين زمينه وجود داراست بسيار طاقت فرسا است. مي دانيم كه هم اكنون ربات ها قادرند برخي انجام بشر را پيروي كنند. اما چيزي كه براي ما در‌اين نوشته‌علمي اهميت داراست بسط هوش تصنعي و مصنوعي در بازاريابي موتورهاي جستجو SEM مي‌باشد.
زماني كه از هوش تصنعي سخن مي‌شود اكثر وقت ها به ياد تكنولوژي هايي مانند ماشين بدون راننده و هواپيماي سواي سر نشين Drone خوا‌هيم افتاد. ولي بايستي به خاطر داشت كه هوش مصنوعي قابليت و امكان حضور در موضوع هاي مختلف ديگري را هم دارا ميباشد.
امكان يادگيري ماشين كه ذيل مجموعه اي از هوش مصنوعي مي‌باشد، بر روي الگوريتم ها پياده سازي ميشود و براساس داده هايي كه در مشت دارااست سواي نياز به هيچ نرم افزار خاصي كار مي كنند. به لهجه معمولي تر قابليت يادگيري ماشين به معناي الگوريتم هايي مي‌باشد كه اقتدار يادگيري از تجربه قبل خود را دارند.الگوريتم رنك برين از تكنولوژي يادگيري ماشيني براي پردازش محتوا و ارائه نتيجه ها جستجوي دقيق تر به كاربر استعمال مي كند. اين تكنولوژي توان به حساب آوردن تصاوير و ويديو ها را به نه متن دارد.گوگل ادوردز و گوگل آناليتيكس هر دو از قابليت يادگيري ماشيني براي بهبود طرز ارائه تبليغات بهره ميبرند.گوگل در نرم‌افزار ها و سخت افزارهاي خود از تكنولوژي هوش مصنوعي استفاده مي كند. گوگل اعلام كرده است كه طريق AI first را براي نرم افزارهايي مانند Google Assistant و سخت افزارهايي مانند Google home و موبايل هاي هوشمند Pixel به فعاليت برده مي باشد.گوگل شركت DeepMind كه در مورد هوش تصنعي و مصنوعي كار ميكرد را به بها 500 ميليون دلار خريد تا طراحي سايت بتواند استراتژي AI first خود را به پيش ببرد.آمازونابزار Amazon Echo در واقع يك دستيار هوش تصنعي مي باشد، را براي بهبود تجربه كاربري مخاطبانش به عمل گرفته مي باشد. آمازون بزرگترين شركت خرده فروشي آنلاين در تعطيلات سال 2017 بود است.آمازون در فعلا حاظر از قابليت و امكان يادگيري ماشيني براي تشخيص محصولات به كار گيري مي كند. اين الگوريتم مبتني بر خلق كاربران عمل مي كند. در واقع وظيفه آن سفارش كالايي است كه مشترياني با يك خلق خريد مشابه قبلاً از سايت خريداري كرده اند.اين غول فروش اينترنتي از تكنولوژي يادگيري ماشيني براي تحويل كالاها به وسيله Drones ها به كار گيري مي كند.آمازون به سايت ها قابليت مي‌دهد كه از وب سرويس متكي بر هوش تصنعي آمازون براي فروش بالاتر محصول ها خود استعمال كنند.

انواع مختلف هوش مصنوعی

به طور کلی هوش مصنوعی بر اساس نوع عملکردی که دارد، می‌تواند در دستعه‌بندی‌های مختلفی قرار بگیرد. در ادامه به برخی از رایج‌ترین این دسته‌بندی‌ها اشاره خواهیم کرد:

1. ماشین‌های واکنش‌گرا (Reactive Machines) هوش مصنوعی چیست

ساده‌ترین نوع هوش مصنوعی را می‌توان ماشین‌های واکنش‌گرا دانست. این سیستم‌ها فقط می‌توانند بر اساس قوانین و الگوریتم‌های از پیش تعیین شده به ورودی‌های دریافتی واکنشی ثابت و از پیش تعیین شده را نشان دهند. ماشین‌های واکنش‌گرا توانایی یادگیری ندارند و فقط برنامه‌ریزی صورت گرفته را اجرا می‌کنند. ربات‌های ساده‌ای که در برخی از خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان به عنوان یک نمونه از ماشین‌های وانگش‌گرا دانست.هوش عمومی چیست؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.