مقايسه سايت با شبكه هاي اجتماعي براي شروع

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۴

مقايسه سايت با شبكه هاي اجتماعي براي شروع

۱۹ بازديد


يكي سوالاتي كه ممكن مي باشد شما‌را در هنگام آغاز بيزنس جديدي با چالش مواجه كند، اين است كه براي ورود به دنياي ديجيتال، وب  طراحي سايت در مشهد سايت عالي است يا شبكه اجتماعي.
نوشته‌علمي مرتبط: چگونه در اينترنت تبليغ كنيم؟
او‌لين نكته‌اي كه وجود دارااست اين مي‌باشد كه ساخت تارنما با هزينه‌هاي اكثري نظير ساخت سايت، با صرفه‌سازي موتورهاي جستجو، حفاظت فني، نگهداري و … ياور هست، در صورتي‌كه كه در شبكه‌هاي اجتماعي مانند تلگرام، لينكدين، اينستاگرام و … مي‌توان به راحتي در عرض چندين ثانيه يك ورقه به صورت بدون پول فعال‌سازي كرد.
ممكن هست از خود بپرسيد كه در موقعيت فعلي من در شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توانم حصول و كارم را توسعه دهم، چه نيازي به ساخت و ساز سايت است؟
چنانچه در اينستاگرام يك اينفلوئنسر باشيد احتمالا نياز به وبسايت نخواهيد داشت. البته براي يك كسب و كار، داشتن وب سايت مي‌تواند مزايايي داشته باشد كه در يك پيج اينستاگرام نيست.
در‌اين مقاله سعي كرده ايم به مقايسه سايت منحصر طراحي سايت  و شبكه اجتماعي بپردازيم. همچنين راجع به نقاط قوت و ضعف هريك از اين دو راهكار ورود به دنياي تجارت الكترونيك، توضيحاتي ارائه دهيم.
مقايسه سايت و شبكه‌هاي اجتماعي براي ورود كسب و كارها به دنياي ديجيتالدر دنياي امروز و با تمركز به سادگي استفاده از دنياي ديجيتال به ويژه شبكه‌هاي اجتماعي، روز آپ تو ديت به تعداد كاربران شبكه‌هاي اجتماعي مثل تلگرام، اينستاگرام، توييتر و … افزوده مي‌شود.
اكثر مديران، سياست مداران، سيلبريتي‌ها و همچمنين مردم ساده در‌اين شبكه‌هاي اجتماعي حضور دارند و شغل‌هاي خود را از اين نحوه به انجام مي‌رسانند.
با وجود شبكه‌هاي اجتماعي نا مرتب و پويا، بسياري از صاحبان بيزنس عشق‌اي براي ورود به دنياي وبسايت‌ها ندارند. دست‌كم تارنما را به عنوان يكي لازمات كاري خود حساب نمي‌كنند. تفكري اشتباه كه سبب زمين ميل كردن اكثري از استخراج و كارها در فضاي ديجيتال شده است.
به دنبال به صورت خلاصه به برخي نكات در مقايسه تاسيس وب سايت يا شبكه اجتماعي براي يك كسب و كار مي پردازيم.
دسترسي وارفته و سريعدر دنياي امروز همواره زماني كه يك شبكه اجتماعي در دانا فعال سازي ميشود، يك نسخه از آن براي موبايل‌هاي يار نيز در نظر گرفته ميشود. كاربران با نصب اپ‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي بر روي موبايل خود در سريع‌ترين زمان ممكن از تبليغات و محتواي شما در اين شبكه‌ها با خبر ميگردند.
به اين ترتيب استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي براي كاربران از لحاظ سرعت دسترسي بالا بهتر مي باشد؛ زيرا نسبت به ديدن وبسايت به مجال كمتري نياز مي‌باشد و احساس راحتي بيشتري با آن دارا‌هستند.
افراد و مشتريان شما از اين‌شيوه مي توانند تنها با ايجاد كرد يك حساب كاربري در‌اين شبكه‌ها، كسب و كار شما را دنبال كند و از سرويس‌ها و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد مطلع شوند. از آن جايي كه كابران امروزي طاقت كم‌تري دارند تا آنچه را كه مي‌خواهند پيدا كنند، بدين ترتيب اين گونه افراد بيش تر تمايل دارند تا از شبكه‌هاي اجتماعي استفاده كنند.
عموميتدو شبكه اجتماعي يعني فيسبوك و يوتيوب به ترتيب با بيش از ۲ ميليارد و ۱/۵ ميليارد مخاطب و همچنين اينستاگرام با ۸۰۰ ميليون كاربر، از پرطرفدارترين شبكه‌هاي اجتماعي موقتي هست.
اينستاگرام در كشور‌ايران بيش ترين طرفدار‌ را به خود اختصاص داده مي باشد. با اين ارقام و اعداد نبايد از تبليغات كسب و كار در شبكه‌هاي اجتماعي غافل شد.
البته مي بايست در لحاظ بگيريد كه تبليغ در اين شبكه‌ها هيچ تضميني براي موفقيت استخراج و كارتان ايجاد كرد نمي‌كند؛ زيرا بيش‌تر از نصف كاربران اينستاگرام فقط به دنبال ديدن مسائل روز ميباشند نه ديدن حصول و كارها!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.