معمولاً بازارياب هاي ديجيتال درپي پلتفرم هايي براي مدير برچسب ها مي باشند به طوري كه فعاليت كردن با آنها معمولي بوده و به نتايج به دست آمده از آنان بتوان متكي بودن داشت از سوي ديگر بتوانند با اكثر وقت ها تارنما ها آن را به بي آلايش ترين موقعيت ممكن يك دست نمايند. طراحي سايتو اين دقيقاً به عبارتي پلتفرمي هست كه GTM مي تواند در مشت آنان قرار دهد. با اين ابزار مي قدرت اپليكيشن ها را سريعتر طراحي كرد و در منفعت تصميمات سريع تري اتخاذ كرد.
به بياني معمولي GTM يك روش بي آلايش، ظريف و اثر گذار براي مدير برچسب هاي رديابي تارنما شماست. به همين استدلال، GTM در جوامع بازاريابي و تجزيه و احتساب اطلاعات گزينه تاييد و تشويق در سراسر فقيد را قرار گرفته ميباشد.
چرا شما به گوگل تگ منيجر نياز داريد؟منظره بازاريابي همچنان پيچيده خيس مي شود. هر پلت هيبت يا اين كه سيستم جديدي كه ظواهر مي گردد، طراحي سايت در مشهد به ما يك نقطه دسترسي گوناگون براي رابطه با مشتريان ارائه مي دهد. در زير كارت بازاريابي ديجيتال Gartner هست اين نقشه يك مروري عالي درخصوص كيفيت سيستم هاي بازاريابي ما با يكديگر داراست.
گوگل تگ منيجربرچسب هاي رديابي براي تمامي چيز وجود دارااست. نسبتاً هر سيستمي نقشه Gartner يك مجال مخصوص براي جذب مشتري جديد و يا اين كه فروش آنلاين شمارا تجزيه و به حساب آوردن مي نمايد. و در حالتيكه مي خواهيد داده ها مرتبط با مشتريان خويش را از اين سيستم ها كسب نمائيد، به برچسب نماي رديابي نياز داريدآيا ميخواهيد از Google Analytics استعمال كنيد؟ شما بايستي برچسب رديابي Analytics را در تارنما خويش قرار دهيدآيا ميخواهيد از حاصل تبليغات شكل بوك خويش با خبر گرديد؟ شما بايد يك ahrefs برچسب رديابي صورت بوك را در وب سايت خويش قرار دهيدآيا ميخواهيد بدانيد كه بازاريابي نشاني اينترنتي شما چه گونه اعمال ميشود؟
و نقص از اينجا آغاز ميشود كه با تعداد اكثري از برچسب هاي رئيس نشده رو به رو مي شويم. فكر كنيد وب سايت جديد شما مشابه به يك شيشه خالي ميباشد و شما دراين شيشه خالي فضاي بسيار متعددي خواهيد داشت. و هر فروشنده اي ميخواهد يه خرده از اكسير خويش را در شيشه شما بگذارد كم كم افزودن به شيشه شما درحالتي كه چه تاثيري در شما نخواهد گذاشت اما بعداز مدتي باعث مي گردد شيشه شما رمز ريز شود. همين نوع رمز ريز ميتواند براي وب سايت شما هم حادثه بيفتند. وقتي كه شما تارنما خويش را با برچسب هاي رديابي رايا پارس متفاوتي لبريز مي كنيد، بعداز مدتي نمي توانيد آن را در دست گرفتن نمائيد. اسكريپت هاي رديابي متفاوت براي رقابت با يكديگر سرعت وب سايت شمارا پايين ميآورد و وقتي كه سايت شما به اسم بارگيري مي شود آن فرصت بازديد كنندگان سايت شما را رخنه خواهند كرد. همينطور تارنما هاي نمايد، در رتبه هاي پاييني گوگل در سكو بندي موتورهايي كاوش قرار مي گيرند.
سه شنبه ۱۱ بهمن ۰۱ ۱۴:۴۳ ۱۴ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است