گوگل تگ منيجر يا GTM چيست و چه كاربردي در ساخت سايت داراست؟

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۴

گوگل تگ منيجر يا GTM چيست و چه كاربردي در ساخت سايت داراست؟

۱۲ بازديد

گوگل تگ منيجر (Google Tag Manager يا اين كه به اختصار، GTM) ابزار به نسبت جديدي به حساب آورده مي شود و از روش گوگل تگ منيجر مي توانيد فارغ از نياز به تغيير تحول كد صفحه ها اينترنت‌ تارنما تان، طراحي سايت كـدهاي متبوع ( به عبارتي تگ‌ها ) را وارد فرمائيد.
اين روز ها برچسب ها يا اين كه همان ديگر ( پيكسل ها، اسكريپت ها يا اين كه كدهاي رديابي ) براي همگي چيز وجود دارااست، چيزهايي مشابه google analytic ،Facebook ،LinkedIn ،twitter ،google Ad Words و ... كه در تمامي اين موردها از شما منظور ميشود تا يك‌سري كدها به تارنما خويش اضافه نماييد تا بتوانيد تلاش كمپين هاي تبليغاتي را با تمركز بيشتري نظارت كنيد.
افزودن تمام اين ابزارها به طور غيروابسته طراحي سايت در مشهد در تارنما شما مشقت بار به حيث نمي‌رسد البته ايراد از آنجا آغاز مي شود كه شما مي‌خواهيد كل اين برچسب ها را به وبسايت خويش اضافه فرماييد كه‌اين قضيه قادر است شروع يك بحران والا باشد به ويژه در وقتي كه افزودن كدهاي جاوا اسكريپت سبب به نمايد شدن كار وب سايت شما خواهد شد، در صورتي چه كه بدون اين مسئله، معضل مهم در اختيار گرفتن مجموع برچسب هاست. در واقع رنج فعاليت از اينجا آغاز ميشود كه شما بايستي تك به تك تگ هاي خويش را آزمايش نمائيد، آن ها را آپ ديت نگه داريد و اميدوار باشيد بر روي سعي وبسايت شما تأثير منفي نگذراند.
خوشبختانه يك جواب براي آحاد اين خطاها وجود داراست و آن رئيس برچسب گوگل يا اين كه به اختصار (GTM) ميباشد. در واقع GTM يك راهكار بي سابقه براي در اختيار گرفتن همه برچسب ها و رديابي آنهاست.
GTM يك راه‌حل بدون پول و بي آلايش براي نصب و رئيس همگي كدهاي رديابي به خواسته تجزيه و آناليز استخراج و امور در زمان كار كمپين هاي تبليغاتي ميباشد كه بوسيله ردياب هاي پيكسلي ها جاري ساختن مي‌شود. ردياب هاي پيكسلي كدهاي HTML مي باشند كه داده ها مرتبط با يوزرها تارنما شمارا گردآوري مي نمايد. براي مثال زماني كه كاربري از وب سايت شما بازديد مي نمايد يااينكه ايميلي از شما اخذ كرده و آن را گشوده ahrefs مي نمايد اين ردياب هاي پيكسلي بر روي كامپيوتر استفاده كننده بار گذاري مي گردد و داده ها بسيار مهمي از خلق آن مخاطب در دست شما خواهند گذاشت. اين پيكسل ها اكثر زمان ها تحت عنوان برچسب ها نامگذاري مي گردند و GTM پلتفرمي ميباشد كه به شما اذن مي‌دهد كليه برچسب هاي رديابي خويش را از يكجا مدير و در اختيار گرفتن نمائيد.
معمولاً بازارياب هاي ديجيتال به‌دنبال پلتفرم هايي براي رئيس برچسب ها مي باشند به طوري كه شغل كردن با آن ها معمولي بوده و به نتيجه ها به دست آمده از آن‌ها بتوان اتكا داشت از سوي ديگر بتوانند با اكثر اوقات وب سايت ها آن را به معمولي ترين رايا پارس موقعيت ممكن يك پارچه نمايند. و اين دقيقاً به عبارتي پلتفرمي ميباشد كه GTM مي‌تواند در دست آن ها قرار دهد. با اين ابزار مي اقتدار نرم افزار ها را سريعتر طراحي كرد و در سود تصميمات سريع تري اتخاذ كرد.
به بياني معمولي GTM يك نحوه بي آلايش، ظريف و اثر گذار براي مدير برچسب هاي رديابي وبسايت شماست. به همين برهان، GTM در جامعه ها بازاريابي و تجزيه و بررسي اطلاعات گزينه تاييد و تشويق در سراسر دنيا را قرار گرفته ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.