صنايع كوچك بايد براي ارتباط با مشتري امروز ساختاربندي بشن

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

صنايع كوچك بايد براي ارتباط با مشتري امروز ساختاربندي بشن

۱۶ بازديد

هنگامي رئيس طراحي سايت در مشهد يه تجارت رايا پارس كوچيك ahrefs باشيد خيلي ريلكس ميتونيد به ارتباطاتي كه پيروز برندها با مشتريانشون دارا‌هستند نگاه نماييد و مطلقا به نظرتون مياد اونا دارن كلا يه عمل ديگه ميكنن و اوني وجود ندارد كه شما هم جاري ساختن ميديد. براي مثال اسمشون همگي جا پخش گرديده و شناخته گرديده اند، يه احساس كاركشته اتصال با مشتريهاشون دارا هستند و محل كارشون ماشينهاي رابطه ها همگاني بزرگي دارا هستند كه اسمشونو تو تيترها ميارن. با اينكه پر اسم و رسم شدن و شناس بودن مزيت هاي متعددي داره ولي مي بايست بخاطر داشته باشيم كه از همون اوليه همينطوري نبودند و براي اونها هم هنگامي بوده كه هر كدوم از مشتري ها براي نخستين دفعه اسمشونو شنيده بوده.نوزادها هم از بدو به دنيا آمدن كه اپل رو نميشناسن و نميدونن توليدها مربوط به فناوري ساخت ميكنه. براي هر مشتري يه نخستين دفعه مي باشد كه در اون لحظه با تبليغاتِ حتي مشهورترين برندهاي دنيا آشنا گرديده. از اين لحظه ميان استخراج و شغل هاي كوچيك و مشتريهاشون هم رخداد ميفته. اما اين روز ها احتمالا به طور ديجيتالي گرديده و براي همينه كه ميگيم سايتي كه با اون برندتونو به مشتري معرفي مي‌كنيد خيلي مهمه. هنگامي اولي تجربيات اي كه كسي با مارك شما داره از روش پياده سازي و اطلاعاتي كه روي سايتتون ارائه گرديده بوجود مياد، اين براي شما يه فرصته. مي بايست از اين مجال به كارگيري نماييد و كاربرها رو با خودتون همدم فرماييد، همون كاري كه شركت ها داراي شهرت كردند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.