برندينگ بهتر به معناي رتبه بهتر در صفحه نتايج جستجو خواهد بود

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

برندينگ بهتر به معناي رتبه بهتر در صفحه نتايج جستجو خواهد بود

۷ بازديد

مارك هايي كه حضور پايدارتري دارا‌هستند، طراحي سايت در مشهد همواره ترافيك طبيعي بيشتري از گوگل اخذ مي نمايند و اين قضيه هم درباره شركت ها گرانقدر و هم درباره شركتهاي خرد صحت مي نمايد. تجربيات ما در باره شركتهاي متعدد نشانه مي‌دهد كه بازاريابي و برندينگ آنلاين موثرترين طريق بازاريابي اكنون ميباشد. براي مثالً دو كمپاني داراي اعتبار در مورد HVAC (امكانات گرمايشي و سرمايشي و تهويه مطبوع) كه تبليغات آفلاين فراواني داشته البته در موضوع برندينگ آنلاين عمل نكرده بودند با رفع ايراد برندينگ آنلاين خويش توانستند واحد سنجش فروش خويش را چنيدن موازي نمايند. يا اين كه يك كمپاني فروش نهال هاي مثمر پس از فعال‌ساز‌ي تارنما و برندينگ اينترنتي خويش اينك 90 درصد فروش خويش را از روش وب سايت اعمال مي دهد، خويش اين سازنده اذعان مي دارد كه فروش آفلاينش نسبت به گذشته خير فقط كاهش نيافته كه بيشتر هم شد‌ه‌است. در واقع وي با عدم سپرده گذاري در بيزنس آنلاين 90% سهم خويش از بازار را از دست داده بود.
ترافيك طبيعي وب سايت سبب موفقيت شركت ها متعددي شد‌ه‌است.
تجربيات به ما نشانه مي دهد كه استعمال همزمان از شبكه هاي بازاريابي آنلاين و آفلاين به برنديگ خوب و فروش بيشتر امداد شاياني مي نمايد. هر شبكه بازاريابي مخاطبان خويش را داراست و با حضور در كانالهاي بازاريابي بيشتر، مارك شما نزد مجموعه وسيعتري از مخاطبان شناخته گردد. اين مسئله به معناي ارتقاء فروش متاع در ازاء هزينه تبليغاتي كمتر براي شما خواهد بود.
كمپاني هايي كه برندينگ خويش را بصورت وسيع در كانالهاي بازاريابي مختلف جاري ساختن مي‌دهند ترافيك بيشتري از كمپاني هايي كه برندينگ اعمال نمي دهند، خواهند داشت. اين قضيه حتي در‌حالتي كه كه جايگاه گوگل، شركت ها دارنده برنديگ توانمند، ذيل خيس باشد نيز درست گو ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.