جواب مولر بهاين مضمون ميباشد كه حذف كردن طراحي سايت در مشهد يا اين كه حذف نكردن شيت بستگي به انگيزه همت ضعيف ورقه دارااست.مولر ميگويد شايد كسي آن كليدواژه به خصوص را گوگل نكند؛ پس واحد سنجش impressions لزوماً نميتواند ميزان خير براي انتخاب نوايندكس كردن شيت باشد.
جان ايناينگونه جواب مي دهد:
«شايد آن ورقه كه از گوگل كاوش نميشود، يك ورژن بايگاني گرديده از كالا باشد و عموم بعداز سپري شد مقطع وقتي براي رسيدگي شيوه نامه استعمال يا اين كه تعمير متاع به آن نياز پيدا نمايند و به عنوان مثالً بخواهند به داده ها قبل نگاهي بيندازند.اينها چيزي وجود ندارد كه عموم هر روز برايشان رخداد بيفتد و به همين عامل در impression حيث نخواهند شد. به همين استدلال ميباشد كه اعتنا صرف به impressions قادر است شمارا از بخش اعظمي داده ها موءثر ديگر غافل نمايد. به عبارت ديگر پس از انتخاب صفحه ها با impressions ذيل، بايستي مشاهده كنيد از در ميان اين صفحه ها كدام يك از حيث يوزرها تارنما تان نيز بلااستفاده ميباشد و آنها نيازي به آن برگه پيدا نخواهند كرد. شايد اكنون يك شيت بلااستفاده باقيمانده ميباشد و در يك مجال ديگر موردنياز يوزرها تان واقع گردد يا اين كه شايد در گوگل كاوش نشود ولي يوزرها وب سايت شما پس از ورود به وبسايت تان به آن شيت نيز رمز بزنند. همگي اينها را در لحاظ بگيريد.»
پنجشنبه ۰۶ مرداد ۰۱ ۱۰:۵۲ ۱۰ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است