Googleامپراطوري خويش را برپايه ي يك طراحي سايت در مشهد سيستم هوشمند سازه كرد؛ سيستمي كه "مستندات"(صفحه هاي اينترنت) را بر مبناي لغت ها كليدي، نسخه برداري و سازماندهي ميكرد و براين اساس بضاعت و توان تطبيق "مستندات"(صفحه هاي اينترنت) با آن كلمه ها كليدي ذكر شده را داشت.اين يك طريقه ميباشد كه به طور فزاينده اي در درحال حاضر معمولي سازي دنياي "داده هاي بسيار حجيم" است.به حيث ميرسد، پاسخ، تمركز بيشتر روي هدف ها مخفي استفاده كننده در پرس و جو و بدست آوردن دقيقاً به عبارتي چيزي ميباشد كه جستجوگران درپي آن ميباشند.
Hummingbird
پاسخ اين بحران Hummingbird است، "engine"-موتور جستجوي تازه Google براي نظم دهي نتايجي كه ما در هنگام كاوش به آن ها دست مييابيم.با روشي كه در كافئين، كشاورز در جستجوي معمار، اذن دهد كه سوله توليد ها نو اي را ساخت و ساز نمايد و تغييرات الگوريتم( مانند الگوريتم هاي Panda و Penguin) را به حجم جهان و هرچه سريعتر توسعه و گسترش دهد، Hummingbird با همين نحوه براي فردي سازي نتيجه ها پياده سازي گرديده است.و در حالي كه ما در اولِ مهاجرت هستيم، به حيث ميرسد براي صفحه هاي عميق خيس، نسبت به داده اي كه ما در يك سري سال اخير چشم ايم ترافيك هاي بيشتري متبلور گرديده اند.چرا اين پيش آمده ميباشد؟ تجزيه و محاسبه هاي بيشتري كه Google براي بدست آوردن آنان همت مي نمايد بدين پرسش جواب لاف ميدهند.
چهارشنبه ۲۹ تیر ۰۱ ۱۱:۲۱ ۱۲ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است