به مشتريان اجازه دهيد در مطالعه موردي داستان خود را بيان كنند

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

به مشتريان اجازه دهيد در مطالعه موردي داستان خود را بيان كنند

۱۲ بازديد

تحت عنوان يك راوي ماجرا وظيفه شما اين ميباشد طراحي سايت در مشهد كه يك داستان جالب درباره موفقيت مشتري بر نيروهاي شر با استعمال از توليدات و سرويس ها شما ساخت نماييد. ولي اين به اين مضمون‌ وجود ندارد كه قهرمان مهم در روايت خموشي ميباشد.وبسايت wordstream شمارا دراين مورد ارشادوراهنمايي نموده است؛ به كارگيري از نقل پيمان بدون واسطه مشتري يك شيوه خوب براي ذكر ماجرا از لهجه قهرمان مهم ميباشد.  با اين شغل خير فقط متن را از وضعيت تفسيري در مي‌آوريد، بلكه اعتبار و بها بيشتري از روش درج نگرش مشتري به دست مي‌آوريد. همينطور اين طرز به شما قابليت ميدهد با به كارگيري از تكنيك هاي شبيه خبر نامه نگاري - همچون وقتي كه شخصيت مهم روايت با به كار گيري از عبارات در پوسته گفتگو به ندرت شخصيت خويش را آرم مي‌دهد- خوا‌نندگان را به خويش جذب فرماييد.


 با اين درحال حاضر هر تعدادي اين نحوه قادر است مفيد باشد، ولي دارنده اشكالاتي مانند خطر تكرار نيز مي‌باشد. چنانچه قرار ميباشد يك نقل پيمان از مشتري خويش از جملهً درخصوص صرفه جويي در حين مطرح كنيد، به صورت بدون واسطه از واژه صرفه جويي پيش از نقل پيمان استعمال نكنيد. اذن دهيد مشتري خويش حرف نمايد. شما صحنه را ترتيب دهيد و فضايي براي نقل عهد و پيمان مشتري توليد نمائيد. آن گاه به آن ها اذن دهيد ساير شغل را ايفا دهند.
فيض گيريمطالعات موردي شايد هيجان انگيزترين محتواي توليدي شما نباشد،. البته مي‌تواند موثرترين آنان باشد هيچ استحصال و كاري مشابه ديگري وجود ندارد. از اين رو مطالعات موردي نيز از لحاظ استايل و پوسته با يكديگر مختلف ميباشند. با اين اكنون وجه مشترك آحاد مطالعات موردي غرض آنان ميباشد. غرض آنان متقاعد كردن مشتري بالقوه به‌اين ميباشد كه همياري با تجارت شما براي وي خوب ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.