محتواي خود را بين ۹۰ درصد آموزشي و ۱۰ درصد تبليغاتي متعادل سازيد

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

محتواي خود را بين ۹۰ درصد آموزشي و ۱۰ درصد تبليغاتي متعادل سازيد

۱۰ بازديد

شايد بعضا از نام نويسي كنندگان مايل نباشند طراحي سايت در مشهد مجموع وقت در امر توليدات و سرويس ها شما بشنوند. با اينكه ممكن ميباشد شيفته استخراج و كارتان باشند، ولي همواره مي بايست مراقب عشق و علاقه مندي آنان باشيد. فرض فرماييد اينجانب يك جفت كفش از تارنما دكان كفش خريد كردهام و علاقمندم در فهرست آدرس اينترنتي اين مجموعه نام نويسي كنم.
البته اين مجموعه در روز ۲ الي ۳ جايگاه آدرس اينترنتي خريد فرمائيد، خريد فرمائيد، خريد فرمائيد به اينجانب ارسال ميكند و مدام شماره يك ارسال كننده آدرس اينترنتي صندوق پيام هاي اينجانب ميباشد. در‌اين موقع مي‌خواهم فرياد بزنم. در حالتي‌كه اين موسسه عملكرد مي كرد براي اينجانب محتواي آموزشي ارسال نمايد، به عنوان مثالً راجع به جديدترين نوع كفش يااينكه چطور كفش را با جامه خويش ست كنم، آن گاه اينجانب گرايش بيشتري براي خريد از آن‌ها داشتم، يا اين كه دست كم ايميلهاي آن‌ها را گشوده مي كردم.
 مثل اين مجموعه نباشيد. روزنامه هاي نشاني اينترنتي خويش را تبليغاتي نسازيد. در ازاي به ارسال محتواي آموزشي، مرتبط و منظم بپردازيد. مگر اينكه يك خبر‌ها داراي هيجان و بلندمرتبه راجع به توليدات و سرويس ها خويش داريد قسمت تبليغاتي را كنار بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.