استفاده از هشتگ در كمپين توليد محتوا

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

استفاده از هشتگ در كمپين توليد محتوا

۷ بازديد

در كنار راهنماي مدل، مسلما بايستي طراحي سايت شيوه نامه هايي هم در باب به كارگيري از هشتگ داشته باشيد. فرمت بندي به ظواهر جزئي در يك هشتگ هم ميتواند تاثير بسيار نيكي روي تجربيات كاربري بگذارد.براي مثال درصورتي كه مدام از يكسري هشتگ در پست هاي فيسبوك خويش استعمال ميكنيد، مخاطبيني كه ميدانند غرض به كارگيري از هشتگ و كاربرد آن به چه شكل ميباشد و نبايد به اين صورت از آن‌ها استعمال نمائيد را از دست خواهيد بخشيد.در ضمن در‌حالتي كه نصف هشتگ هاي خويش را در باطن متن و نصف ديگر آن را در قسمت كامنت ها يا اين كه پانويس پست ها استعمال نماييد، خير فقط وجهه كاربري حساب خويش را از في مابين ميبيريد، بلكه رقيبان شما نيز از اين مشكلات به كار گيري كرده و به آن‌ها اشاره مي نمايند.

به كارگيري از ايموجيمؤلفه بسيار اصلي ديگري از راهنماي مدل، مرتبط با به كارگيري از ايموجي ميباشد به گونه اي كه به كارگيري استراتژيك از ايموجي ها قادر است معيار شركت كردن يوزرها و مخاطبين را در پلتفرم هاي متعدد ارتقا دهد و اما در‌حالتي كه به صحت طرح بندي و پوسته بندي نشده باشند، استراتژي بصري شمارا هم حاد خواهند كرد. از جمله مورد ها ذيل مي بايست نظارت شوند:
 ايموجي را مي بايست پيش از علائم دستوري و نگارشي بهره مند شد يا اين كه آن‌گاه؟
 از ايموجي مي بايست تحت عنوان علائم نگارشي و دستوري استفاده نمود؟
بايستي پيشين و بعداز ايموجي مسافت گذاشت يا اين كه صرفا پيش از آن؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.