حذف يا حذف مجدد محتوا

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

حذف يا حذف مجدد محتوا

۱۰ بازديد

محتواي كهن شما بايستي حذف گردد در طراحي سايت صورتيكه حالت پايين را داراست:
مطالب محتوا تأثيرگذار وجود ندارد.ضعيف درج شده ميباشد يا اين كه فارغ قضيه اينترنت‌وبسايت يا اين كه سنديكاي محتوا ميباشد، مطالب دربردارنده دزدي ادبي يا اين كه نسخه برداري ميباشد.از حيث تاريخي اهميتي ندارد.تعداد بازديد كاغذ بسيار معدود ميباشد.محتوا ترافيك، لينك، اشتراك گذاري، تبديل يا اين كه واحد سنجش تعامل پاره اي داراست يا اين كه فاقد تعامل ميباشد.به‌دنبال يك نمونه از محتواي فوق العاده بد وجود داراست. اين محتواي بي چگونگي تعداد بازديدها يا اين كه معيار اشتراك پاره اي داراست و صادقانه مي بايست اظهار‌كرد اين محتوا، محتوايي ميباشد كه هيچ كس نميخواهد آن را بخواند؛ براين اساس چه‌طور مي توانيد كه محتوا را از تارنما خويش حذف نماييد؟ براي جواب دادن به‌اين سؤال مي بايست بدين چهار سؤال جواب دهيد.


در صورتي‌كه به هر كدام از اين سؤالات جواب "آري " دهيد، حذف محتوا ميتواند به ضرر و زيان شما به پايان برسد؛ البته در حالتي كه به تمامي اين سؤالات جواب "خير " دهيد فرصت حذف محتوا فرا رسيده ميباشد. براي اينكه بفهميد كه نياز به بهبود و سئو محتوا ديرين خويش داريد يا اين كه حذف آن، مي بايست پروسه تحت را دنبال فرمائيد:
تحقيق فرمائيد: بدانيد چه نوع در برگه اينترنت‌وب سايت خويش محتوايي داريد.تحليل نمائيد: در حالتي كه ميتوانيد محتوا را بهبود ببخشيد (ويرايش، مخلوط و آپديت رساني محتوا) يا اين كه در حالتي‌كه نمي‌توانيد محتوا را حذف فرمائيد (deindex، حذف از اينترنت‌وب سايت).اندازه گيري فرماييد: از معيارهايي كه براي بيزنس شما مداقه دارااست به كارگيري فرماييد و از داده هاي حقيقي براي تصميم‌گيري درخصوص محافظت يا اين كه حذف محتواي سابق خويش به كار گيري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.