ماندگاري تجربه با استفاده از فناوري بازاريابي AR

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

ماندگاري تجربه با استفاده از فناوري بازاريابي AR

۹ بازديد

تجربياتي كه مشتريان با AR به دست طراحي سايت مياورند، مي‌تواند منجر خواهد شد شركت كردن مشتريان بيشتر گرديده و اشخاص بيشتري به سراغ محتواي توليدي جديد جلب شوند. مارك مشهورEstée Lauderبه نيكي متوجه اين مورد و امكان هاي فناوري بازاريابي AR گرديده‌است.
اين مارك با استعمال از اين فناوري، به مشتريان خويش اين قابليت را ميدهد تا سواي اينكه نياز به مثال متاع داشته باشند، اشكال محصول ها آرايشي را به طور مجازي تجربيات و آزمون نمايند. كساني كه برايشان شيك پوشي آپ ديت عنايت متعددي دارااست و يار با مد روز پيش ميروند، ميتوانند به طور مجازي مشاهده نمايند.
به عنوان مثال رژلب هاي اين مارك بر روي لب هايشان به چه شكل به چشم مي خورد و آن را بر روي عكس هاي سلفي خويش تجربيات و مشاهده نمايند. اين اشخاص در آجل اين قابليت را پيدا مي نمايند تا بتوانند رنگ ها را بر پايه ي رنگ پوست خويش و متناسب با آن گزينش و تجربيات نمايند. واشنگتن پست هم از فناوري بازاريابي AR به كار گيري مي نمايد تا به خواننده‌گان خويش اين قابليت را بدهد كه به جستجو و سياحت بعضا از مهمترين جاي هاي عالم بروند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.