هدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟

در اين وبلاگ به توضيح نحوه طراحي سايت مي پردازيم.

سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۴

هدف از طراحي وب سايت شركتي چيست؟

۱۹ بازديد


مهم‌ترين هدفي كه هر تارنما شركتي دنبال ميكند در واقع معرفي طراحي سايت يك بيزنس ميباشد. استخراج و كاري كه شايد خرد و به دور از دسترس سايرافراد باشد البته بوسيله وبسايت خويش گزينه دقت طيف پهناور اي از يوزرها قرار خواهد گرفت. با پياده سازي يك وبسايت مرزهاي جغرافيايي شكسته گردد و اشخاص، ديگر محدوديت هنگامي و مكاني براي چشم شدن استخراج و كارشان را نخواهند داشت.
امروزه ديگر سايت خير تحت عنوان يك ابزار اول و ضروري، بلكه تحت عنوان يك ابزار گران قيمت براي ارتقا اعتبار آن بيزنس صحبت هاي متعددي براي اعلام كردن داراست. ابزاري كه موجب جلب اتكا مشتريان بالقوه گرديده و آنان‌را به سوي تجارت شما سوق مي‌دهد.
با ارائه يك وبسايت به مشتريان خير فقط كالاها و سرويس ها خويش را به عموم معرفي خوا‌هيم كرد بلكه علم و داده ها خويش را به آنها علامت خوا هيم بخشيد و اثبات خوا‌هيم كرد تا چه اندازه از علم روز عالم با خبر هستيم.
هنگامي كه در كل ساعت ها شبانه روز با يك حفاظت قادر همواره در دسترس مشتريان باشيم اعتبار ما و اتكا مشتريان به تجارت ما  ارتقاء خواهد يافت و به طبع نسبت به كمپاني هايي كه‌اين پناه و يا اين كه اينترنت سايتي براي معرفي خويش ندارند قابل اعتمادتر خوا هيم بود.
اينترنت سايتي كه به طور مداوم آپ تو ديت رساني ميشود آرم از احترام آن كمپاني به مشتريان خويش دارااست و اثبات ميكند مشتريان تا جه اندازه براي وي اصلي و قابل احترام مي‌باشند. بنابراين اتكا مشتريان نيز جلب شود. اطلاعاتي كه در مشت مخاطبان بيزنس ما قرار مي گيرد مطلقا بايستي آپديت بوده و اثبات نمايد علم كمپاني بر شالوده دانش روز جهان پيش مي رود. خلال اين آپ ديت رساني تارنما بسيار راحت خيس از آپ ديت رساني و ساخت و ساز تغييرات در اشكال ديگر ابزار هاي تبليغاتي مانند كاتالوگ ها و بروشورها ميباشد.
نكته مهمي كه درين در ميان به چشم مي‌خورد اين ميباشد كه حتي در صورتيكه نگراني ما هزينه بر بودن ساخت وب سايت شركتي نيز باشد بايستي بدانيم  هزينه پباده سازي يك وبسايت شركتي تحت عنوان ابزاري حاذق براي معرفي بيزنس شما، در دراز برهه زماني بسيار به صرفه خيس از هنگامي ميباشد كه كمپاني قصد داشته باشد در رسانه هاي ديگري مانند تلويزيون و غيره تبليغ نمايد. در واقع از آجل ديگر تارنما شركتي ابزاري براي تبليغ بيزنس بنگاه هاي خرد و والا به حساب آورده مي شود.
طيف بسيار كلان اي از مشتريان، پيش از هر تصميمي براي خريد و يا اين كه استحصال داده ها درخصوص چيزي كه در ذهن دارا هستند آغاز به كاوش در وب و موتور هاي جستجو گر مانند گوگل ميكنند. اين زمينه هر مديري را ترغيب مي سازد تا نسبت به پياده سازي و سئو يك تارنما شركتي با رعايت اصول و قواعد اپ نويسي و بهينه سازي سازي مداقه دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.