هزينه بازاريابي زيرطراحي وب سايت يك طرز ارزان براي بازاريابي طراحي سايت و رابطه مستقيم با مشتري متبوع شماست. نسبت به نياز و خدماتي كه ميخواهيد در يك وبسايت ارائه بدهيد هزينه ها ميتواند مختلف باشد. و حتي اين سرويس ها را مي شود به تدريج در تارنما سپرده گذاري كرد. از جمله شما گاه تنها نياز به يك تارنما خوشگل و ديدني براي معرفي كمپاني و سرويس ها خويش داريد. اينترنت سايتي كه در موتورهاي كاوش شمارا اولين مورد در جستجوي مال و سرويس ها شما معرفي نمايد. يا اين كه يك سايت با بضاعت و توان پيشنهاد و پرداخت آنلاين و با امكان هاي گزارش هاي فن ايي مالي، مديريتي و داده ايي. در هر شكل يك وبسايت ميتواند از مخارج شما كاسته، سرعت، چابكي و معروفيت بيشتري را به تجارت شما بدهد. شما ميتوانيد خويش را بوسيله اين تارنما معرفي فرمائيد. نشاني وبسايت شما مسيري ميباشد براي شناخته شدن و رابطه متقابل شما و مشتري هايتان. همينطور اين نشاني سايت رابطي ميباشد براي به كار گيري در تبليغات شبكه هاي عمومي كه با يك كليك شما ميتوانيد پذيراي مشتري جديدي باشيد كه در فضاي تارنما، شما و سرويس ها و كلاهايتان را ملاقات مي نمايد.
از سوي ديگر ساختوساز سايت براي بازاريابي خويش يك سپرده گذاري ميباشد. شما يكبار اين هزينه را اجرا داده و سالها از آن منفعت مند ميشويد. در مقايسه با بقيه طرز هاي بازاريابي استوار بوده و مدام قابل دسترس و به كارگيري ميباشد.
دستيابي به مجال هايي بيرون از محدوده جغرافياييشايد مطرح ترين كاري كه وب نموده است اين باشد كه جهان را كوچك خيس كرده و مرزهاي جغرافيايي را برداشته ميباشد. ديگر هر جنس و خدماتي، هر خالق يي قادر است محصول يا اين كه سرويس ها خويش را به بيرون از محدوده خيابان و محله خويش به مجموع ميهن و بلكه به بيرون ميهن معرفي و صادر نمايد. گهگاه فقط كافي ميباشد كه مشتري بداند كه متاع موردنياز وي در ناحيه ايي ساخت و ساز گرديدهاست تا بتواند براي خريداري آن مبادرت نمايد. براي ادراك اين مقاله صرفا محرمانه به دكان هاي آنلاين يا اين كه اطلاع رساني هاي آنلاين بزنيد. از كتاب هاي سابق مكتب گرفته تا حيوانها استوايي همگي و همگي مشتري خويش را داراهستند فقط بايستي رابطه مشتري و آماده كننده برقرار گردد. با داشتن يك تارنما شما سواي اين مي باشيد چه محلي قرار داريد موتورهاي كاوش شمارا به مشتري متصل مي نمايد. صرفا مي بايست درين اطراف اينترنت سايتي داشته باشيد.
ذخيره داده ها در اينترنتوبسايت شما همينطور ميتواند يك راس داده و داده ها هم براي شما و هم براي مشتري شما باشد. اين ذخيره داده و داده ها ميتواند به صورت هاي مختلفي شكل بگيرد. مشتري شما قادر است همه متاع و سرويس ها شمارا بصورت كاتالوگ ديجيتال اخذ نمايد سواي اينكه نيازي به چاپ آن باشد و از طرف ديگر شما ميتوانيد به راحتي تغييرات ما يحتاج را در كاتالوگ هاي خويش انجام فرمائيد سواي اينكه نيازي به مخارج گزاف چاپي داشته باشيد. و يا اين كه با نام نويسي مشتريان در وب سايت آنها از تغييرات و توليد ها نو به صورت الكترونيكي باخبر شوند. يااينكه شما داده ها بيشتري از محل جغرافيايي عده اي كه به وبسايت شما وصل گرديده اند بدست آوريد تا بتوانيد فرآورده و سرويس ها خويش را نسبت به آن داده ها ارائه نمائيد.
دوشنبه ۰۸ فروردین ۰۱ ۱۴:۱۷ ۸ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است