مرحله كليدي بعدي در بازطراحي تارنما گزينش غرض از اين فرآيند طراحي سايت ميباشد. هدف ها با دقت به معيارهاي مشخص و معلوم و آماري انتخاب مي شوند و از روش ابزارهاي آنلاين پيگيري ميشوند. معمولا هدف ها بازطراحي تارنما يك يا اين كه يكسري گزينه از موردها تحت ميباشد:
ارتقا تعداد بازديد و ترافيككاهش نرخ ريزشارتقا فرصت روي وبسايتبهبود اعتبار دامين تارنماارتقا سرنخهاي به طور كامل نو و لبريز كردن فرمارتقا فروشبهبود درجه در نتيجه ها موتورهاي كاوش
تعريفوتمجيد مارك و پيام آنعالي ميباشد قبل از زد خورد عملي با پباده سازي دوباره تارنما تعريف و تمجيد روشن و روشني از مارك، پيام آن و بها منحصربهشخصي كه ارائه مينمايد وجود داشته باشد. هر كه كه وارد وبسايت ميشود مي بايست فورا متوجه بشود كه وبسايت چه فعاليت مينمايد، چه سودي قادر است داشته باشد، و چرا مي بايست روي وبسايت بماند. سواي داشتن تمجيد پرنور و روشن مارك روند بازطراحي وب سايت هماهنگي و يكپارچگي مايحتاج را نخواهد داشت.
تعريف و تمجيد پرسوناي مشترييكي از ديگر از نكاتي كه مايحتاج ميباشد در بازطراحي وب سايت آيتم اعتنا قرار بگيرد اين ميباشد كه سايت بايستي براي بازديدكننده و استفاده كننده جذابيت داشته باشد. هنوز هم اين تصور نادرست كه وب سايت مورد نياز ميباشد در زمينه ي كسبوكار باشد سبب كاهش بازديد اكثري از وبسايتها ميگردد. تعريف و تمجيد پرسوناي مشتري در بازطراحي تارنما امداد مينمايد نكاتي كه براي كاربر كليدي ميباشند در پباده سازي دوباره حيث بشوند.
چك بازار رقابتمرحله اساسي بعدي در بازطراحي وب سايت كه نقش قابلتوجهي در توفيق اين فرآيند دارااست محاسبه بازار رقابتي و سهم تارنما از بازديدكنندگان ميباشد. ابزارهاي مختلفي براي اين مراد وجود داراهستند كه با استعمال از آنان رقباي يك وبسايت در موردهاي متعدد و طرز شغل و جذب مشتريان بوسيله آن ها معين ميگردد.
دراين مرحله موردنياز ميباشد وبسايتهاي حريف معلوم گرديده و با تمركز بيشتري محاسبه شوند. درين چك موادتشكيل دهنده گوناگون وبسايتهاي حريف مثل اشكال محتوا، پباده سازي، فرمت و ساختار از جنبههاي متفاوت تحليل ميگردد و چاره مطلوب براي جذب مخاطباني كه به آنان عشق نشانه ميدهند در لحاظ گرفته ميشود.
سه شنبه ۰۳ اسفند ۰۰ ۱۱:۱۸ ۶ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است