گه گاه اين گزاره را از طرف صاحبان كمپانيهاي متعدد شنيدهايم طراحي سايت كه ميگويند: “موقتاً يه وبسايت مي زنيم تا ببينيم بعد از آن چي ميشه” به راحتي با همين پاراگراف ميقدرت فهميد با اينكه تا مرحله ساخت سايت نيز توسعه يافتهاند اما بازهم از مزاياي ساخت وب سايت شركتي خويش مطلع نيستند.
اينترنتتارنما شما شعبه دوم بيزنس شماست به عبارتي قدر حياتي و اصلي. كمپانيها با نادراهميت پي بردن اين مورد، هم بخشي از مشتريان خويش را از دست ميدهند و هم بهمرور به آلزامير مارك خويش امداد مينمايند.
ارزيابي ظريف مشتريان با ابزارهاي مجانيآشنايي ظريف از خلق و خوي مشتري يكي خلل ها كسبوكارهاي فيزيكي است. اينكه چه طور مشتري غرض خويش را جذب نمايند بسيار اهميت دارااست. كمپانيها با شيوههاي متفاوت بازاريابي بهاين اصلي دست پيدا مينمايند.
البته در طراحي وب سايت شركتي شما نياز بهصرف هزينه و مجال زياد نداريد. ابزارهاي ظريف و مجاني بخش اعظمي وجود داراست كه اخلاق و رفتار مشتري را از اولِ ورد به وبسايت تا فرصت خريد و حتي سپس تماماً محاسبه مينمايند.
شما به امداد وب سايت خويش پرسوناي ظريفتري از مشتريان خويش به دست مياوريد.
سهولت در تعامل با مشتريامروزه عموم درپي راهي قابل دسترس و آسوده ميباشند. در شرايط فيزيكي مشتريان در يك فرصت خاص و محصور مي توانند به كمپاني شما راز بزنند و يا اين كه تماس بگيرند. ولي به عبارتيطور كه در ابتدا اشاره كرديم در موقعيت طراحي وب سايت، مشتريان ۲۴ ساعته مي توانند با كمپاني شما در باب باشند.
حتي درصورتيكه وقتي نتوانيد از روش پشتيباني به آن ها پاسخ دهيد با اخذ پيام از روش نشاني اينترنتي و يا اين كه حتي قراردادن پاسخ بعضا از سؤالات پرتكرار در بخش سؤالات متداول به درخواستهاي آنان جواب ميدهيد.
یکشنبه ۱۷ بهمن ۰۰ ۱۲:۲۱ ۱۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است